Alla inlägg under maj 2013

Av M - 8 maj 2013 23:51

Mina tankar om framtiden...


Jag vill blir klar med näringsläran. Kan göras på en halv termin ungefär, ska göra:


  • Moment 3: Tenta III

  • Moment 4: räkning övningar energiförbrukning, fältarbete. klar med Sociologisk nä, (G) Vetenskaplig metod(G); Kost idag (G), SNÖ(G)
  • Moment 5: B-vitaminer, Nä-behov för olika grupper, Kostreg.gruppnivå, Kostregistreringsrapport,  Mineralämnen


 

Och sen att redovisa som jag inte riktigt vet hur det ska gå till, för jag gillar inte att tala inför grupp men ändå vill jag göra det så jag får det gjort.

 

Min fundering är att jag ska gör det under HT13 och även en kurs i specialpedagogik på 25%. Beroende på hur jag mår och vad arbetsförmedlingen säger om det... En sak är säker : att jag vill jobba med barn.


Jag har praktiserat på fritids under 2 månader och det är den lätt bästa arbetserfarenheten för mig. Barnen är så underbara och verkar tycka att jag är ganska bäst :) Det är nog väldigt ovanligt på en annan arbetsplats, att bli bombad av komplimanger har jag inget emot :) Men jag vill ha en utbildning om jag ska jobba med barn, har inte ens frågat om jag kan jobba där jag har haft praktiken för att jag vill vara säker på mig själv.


Förhoppningsvis får jag tummen ur och hör av mig till min studievägledare om att göra klart kursen, så jag ens vet om jag kan göra det.


Men... innan jag avslutar kursen vill jag ha körkort och det kan jag ha i senast augusti om jag verkligen satsar. Och en del uppgifter kan jag göra hemma men vill ha engergi till kör teorin också.


På allt det skulle jag vilja ha ett extrajobb och flytta hemifrån. Hummm

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards