Alla inlägg den 1 december 2012

Av M - 1 december 2012 08:55

Igår åt jag några kokostoppar (innehåller mycket socker), kanske fyra stycken. Jag vet att jag inte mår bra av socker men det är ju så gott! När jag skriver att socker är värre än alkohol menar jag för mig.


Idag mår jag verkligen skitdåligt! Önskar att jag hade druckit alkohol i går i stället, skulle inte må så här då. När jag vakna kändes det som att jag trillade, innan jag hade gått upp! Det är en riktigt äcklig känsla av att falla när man vet att man redan ligger ner! Jag gick upp och drack vatten och hämta lite mat. Det går inte att så upp ordentligt, jag trillar när jag försöker stå upp. Är jag 22 eller 82? Har för mig att jag är 22 men usch.


Om jag hade druckit alkohol igår så hade jag inte blivit extremt full och bara lite snurrig dagen efter.


Nu har jag tagit d-vitamin och paranötter, all "mat" jag orkar fixa just nu. Mår lite bättre men jag ska undvika att ställa mig upp på ett tag.

Ovido - Quiz & Flashcards