Alla inlägg den 21 december 2012

Av M - 21 december 2012 00:29

På lördag ska jag åka och träffa släkten över jul. Är extremt stressad inför det för att jag ska göra de flesta paketen. Jag tänkte fixa en del idag, till exempel tvätta så jag kan packa ner rena grejer sen. Jag sov extremt dåligt i natt och idag skrev en kompis till mig om en sak som upprör mig extremt mycket. Jag har inte gjot speciellt mycket, bara lite men inte tvättat något. Tänkte handla nya byxor i morgon för mina har gått sönder, men jag får ta och strunta i det.


Det är väldigt jobbigt nu kort sagt, nu är klockan 00:30 och jag sitter uppe och stickar på en present till mamma. Är extremt trött men kan inte sova. Tur att jag bara har rätstickning. Håller på att göra pads för sminkborttagning. Klicka här för mönster, från garnstudio. Skönt att det är barnsligt enkelt, redan gjort två, vet inte hur många jag ska göra.

Ovido - Quiz & Flashcards