Alla inlägg den 14 december 2012

Av M - 14 december 2012 23:37

Testet som jag har gjort hos arbatspsykologen på arbetsförmedlingen heter wais III, det är ett slags begåvingstest. Man gör lite olika test, som bland annat visar egenskaper som är viktiga när man har ett jobb. Som jag har fattat det. Efter man har gjort testet jämförs man med andra som också har gjort testet, man ska ligga på den poängnivån som de allra flesta har svarat. Jag hade nära mitten om man gör ett genomsnitt på alla test jag gjorde, vilket tyder på att jag är rätt normal! Dock finns det en del som jag var sämre på som jag behöver öva upp för att kunna ta mig igenom livet på ett lättare sätt. Känns bra att veta lite mer nu, jag är inte så konstig som jag trodde att jag var.


Nästa vecka kommer jag få papper på allt så jag kan gå tillbaks och kolla på det när det behövs. Då ska jag fråga henne om det resultatet kan hjälpa mig att få mer stöd från universitet sen. Vet dock inte hur men hon kanske vet något.


Nu är det sovdax! God natt alla där ute!

Ovido - Quiz & Flashcards