Alla inlägg den 5 november 2012

Av M - 5 november 2012 13:42

Igår mådde jag ganska dåligt, kändes som att jag var på väg att bli förkyld. Men idag har jag mått ganska bra så det var nog inget hoppas jag. Var på arbetsförmedlingen för några timmar och gjorde personlighets test, kryssade bara i svar på 240 frågor i ungefär två timmar. Det var väldigt jobbigt och förvirrande men nu är det gjort och nästa vecka ska vi diskutera resultatet. Ska även göra några test på datorn hemma för att kombinera allt för att försöka komma fram till vad det är jag vill göra, är bra på, behöver förbättra på och så vidare.


Jag gick av bussen några hållplatser tidigare. Det innebär att jag gick en liten promenad på en kvart i stället för tre minuter hem. När jag kom hem gjorde jag tio armhävningar. Kanske verkar lite och dåligt. Men vet ni vad? Det skiter jag i! :)


Det är så mycket bättre än att om hade gått mina tre minuter från bussen och inte gjort någon träning alls. Jag är nöjd!


Ovido - Quiz & Flashcards