Alla inlägg den 26 november 2012

Av M - 26 november 2012 01:24

Mitt kiss är lila! Rödbetorna från igår har satt sitt spår. Det är faktiskt kul att gå på toa när det blir en kul färg! Kanske bra motivation för barn, om ni äter rödbetor får ni prinsess kiss! Ja, jag borde sova nu! :)

Av M - 26 november 2012 00:58

Jag var, som tidigare nämnt, på allt för hälsan mässan för första gången i år. Det var intressant och jag köpte en massa grejer till bra priser.

Jag visste ju inte direkt något speciellt om den mässan, nästa år ska jag göra allt för att gå på den igen och vara väl förberedd (vet just nu inte exakt var i världen jag befinner mig nästa höst).

Att tänka på:
Välj den dagen med de mest intressanta seminarier/föreläsningarna.

Spara ihop pengar! (Det man köper på mässan är billigare än i affär. Har man ändå tänkt köpa grejen i affär är det smartast att köpa på mässan). Föreläsning om LCHQ och några föreläsningar från Näringsmedicinsk tidskrift vill jag gärna lyssna på.

Planera inte in något annat, man blir trött efter och vill gärna vara där när det börjar. I alla fall jag, vill ha en hel dag till allt som finns där!

Det är nog det viktigaste, självklart vill jag ha någon att gå dit med men det löser sig när det närmar sig. Är ju ett år kvar!

Av M - 26 november 2012 00:41

Är så trött men ändå så pigg, vill typ springa in i en vägg eller något så kanske jag i alla fall svimmar.

Haha jag har nog sämst humor ibland!

Ovido - Quiz & Flashcards